شرکت دروازه طلایی آسیا

اخذ اقامت کشور استرالیا از طریق تخصص و حرفه و سرمایه گذاری

شرکت دروازه طلایی آسیا

اخذ اقامت کشور استرالیا از طریق تخصص و حرفه و سرمایه گذاری

برای مهاجرت واخذ اقامت دائم کشور مشترک المنافع استرالیا و تحقق بخشیدن به آمال و برنامه ریزی شما، شرکت دروازه طلایی آسیا برای رسیدن به نتایج مثبت، همکاری نزدیک با مشتریان را ازمراحل اولیه آغاز کارتارسیدن به پایان موفق بکار میگیرد.
تیم مشاوران وکارگزاران حرفه ای و تخصصی ما به شما این اطمینان را میدهند که فرایند مهاجرت و اخذ اقامت کشور استرالیا با کمترین دغدغه و کاملا حرفه ای و روشن انجام بگیرد.

بایگانی

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۴ ب.ظ

ویزاهای مهارت کسب و کاربخشی از گروه ویزا های مهارتی هستند که برای افراد با تجربه و دارای مهارت در کسب و کار و یا سرمایه گذاری برای مهاجرت وجود دارند. 
بیشتر ویزاهای مهارت کسب و یا کار در دو مرحله میباشند. در مرحله اول متقاضی برای ویزای موقت قابل تبدیل به ویزای دائم اقدام کرده و چنانچه شرایط لازم را کسب کرده باشند میتوانند برای ویزای دائم اقدام نمایند.

ویزای مهارت کسب و کار 188
از اول جولای 2012ویزای مهارت کسب و کار 188 بخشی از Skill Select محسوب میشود. به این معنی که متقاضیان نمیتوانند بطور مستقیم تشکیل پرونده بدهند ابتدا باید برایEOI اقدام کرده ومنتظر دعوتنامه برای ارسال مدارک بمانند. 
ویزاهای جدید موقت ویزاهای نوآوری و سرمایه گذاری (موقت) زیر کلاس 188 میباشند که در سه مسیر مختلف شناسائی میشوند. 
• مسیر کسب و کار نوآوری برای متقاضیانی است که قصد دارند صاحب و مدیر کسب و کار خودشان باشند. 
• مسیر سرمایه گذاری برای متقاضیانی است که قصد دارند از طریق سرمایه گذاری نقدی نزد دولت ایالتی اقدام نمایند. 
• مسیر سرمایه گذاری قابل توجه برای متقاضیانی است که قصد دارند از طریق سرمایه گذاری کلان (حداقل 5 میلیون دلار) نقدی نزد دولت ایالتی اقدام نمایند.

برای EOIدر زمان اقدام متقاضیان باید شرایط ذیل را دارا باشند:

• سن متقاضی باید زیر 55 سال باشد. (در شرایط خاص چنانچه کسب بیشنهادی دارای منافع اقتصادی قابل توجه باشد سن بالای 55 نیز پذیرفته میشود) 
• دارای کسب و کار و یا سرمایه گذاری موفق باشد 
• دارائی کافی شخصی و در کسب و کار داشته باشد

برای ویزای مسیر کسب و کار نوآوری متقاضیان باید بتوانند 65 امتیاز کسب کنند و مجوز احداث کسب و کار را از یکی از ایالتها دریافت کرده باشند.
برای ویزای مسیر کسب و کار نوآوری لازم است که متقاضی صاحب کسب و کار بوده و آن کسب و کار را با موفقیت اداره کرده و کسب و کار دارای حداقل معادل 500000 دلار گردش مالی در2 سال از 4 سال گذشته برای هر سال بوده و دارائی متقاضی معادل 800000 دلار در زمان EOI باشد. 
برای ویزای سرمایه گذاری متقاضی باید حداقل در سه سال دارای کسب و کار موفق بوده و یا سرمایه گذاری قانونی را اداره کرده باشد. دارائی متقاضی در زمان ارسال مدارک باید معادل دو میلیون ودویست و پنجاه هزار دلار استرالیا بوده و مبلغ یک و نیم میلیون دلار استرالیا سرمایه گذاری نماید. 
در مسیر سرمایه گذاری قابل توجه دارائی متقاضی باید معادل 5 میلیون دلار که از طرق قانونی بدست آمده باشد و این دارائی باید بدون مانعی برای متقاضی قابل دسترس بوده و برای سرمایه گذاری آماده باشد. متقاضی باید قصد ادامه سرمایه گذاری در استرالیا نیز داشته باشد.

ویزاهای کسب و کار دائم
ویزای زیر کلاس 188 به مدت 4 سال بوده و متقاضی اصلی این ویزا بعد از 2 سال از تاریخ ویزا در صورتی که شرایط لازم را دارا باشد میتواند برای ویزای زیر کلاس 888 که ویزای اقامت دائم است اقدام نماید در شرایط خاص و فقط در ویزاهای کسب و کار نو آوری امکان تمدید این ویزا به مدت 2 سال وجود دارد .
در حالی که در زمان درخواست برای ویزای 888 اقامت دائم نیازی به ارائه EOI نیست اما کماکان مجوز فعالیت کسب و کار از یکی از ایالت های استرالیا ضروری است.

قوانین قبل از جولای 2012
در عین حالی که کلیه ویزاهای بعد از جولای 2012 باید از طریق SkillSelect انجام بگیرند اما دارندگان ویزاهای موقت که قبل از جولای 2012 صادر شده باشند برای ویزاهای اقامت دائم از طریق سیستم قبل از جولای 2012 و برای ویزاهای ذیل اقدام کنند.

ویزاهای موقت کسب و کار و یا سرمایه گذاری قبل از جولای 2012
• صاحبان کسب (موقت) زیر کلاس 160 
• صاحبان کسب که از طریق ایالت و یا مناطق اسپانسر شده باشند (موقت) زیر کلاس 163 
• مدیران ارشد (موقت) زیر کلاس 161 
• مدیران ارشد که از طریق ایالت و یا مناطق اسپانسر شده باشند (موقت) زیر کلاس 164 
• سرمایه گذار (موقت) زیر کلاس 162 
• سرمایه گذار ارشد که از طریق ایالت و یا مناطق اسپانسر شده باشند (موقت) زیر کلاس 165

ویزاهای دائم کسب و کار و یا سرمایه گذاری قبل از جولای 2012
• صاحبان کسب زیر کلاس 890 
• صاحبان کسب که از طریق ایالت و یا مناطق اسپانسر شده باشند زیر کلاس 892 
• سرمایه گذار زیر کلاس 891 
• سرمایه گذار ارشد که از طریق ایالت و یا مناطق اسپانسر شده باشند زیر کلاس 893 
جهت تشکیل پرونده برای این ویزا مهارت کسب و کار 188 اخذ حمایت دولت ایالتی و یا منطقه ای الزامی بوده و نیازی به ارائه مدرک توانائی زبان انگلیسی نیست. این ویزا موقت 4 ساله است و تحت شرایط خاص 2 سال نیز قابل تمدید میباشد. 
در زمان صدور این ویزا میتوان خارج از خاک استرالیا و یا داخل استرالیا بود.

شرایط لازم: 
• کسب حداقل 65 امنیاز از جدول امتیازها 
• ارائه EOI – (Expression of Interest) – (درخواست نامه اظهار تمایل برای مهاجرت) سیستم. 
• داشتن کمتر از 55 سال سن و یا اینکه ایالت حمایت کننده به دلیل صلاحیت بالای فرد متقاضی از مورد سن متقاضی چشم پوشی کند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۵
دروازه طلایی آسیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی