شرکت دروازه طلایی آسیا

اخذ اقامت کشور استرالیا از طریق تخصص و حرفه و سرمایه گذاری

شرکت دروازه طلایی آسیا

اخذ اقامت کشور استرالیا از طریق تخصص و حرفه و سرمایه گذاری

برای مهاجرت واخذ اقامت دائم کشور مشترک المنافع استرالیا و تحقق بخشیدن به آمال و برنامه ریزی شما، شرکت دروازه طلایی آسیا برای رسیدن به نتایج مثبت، همکاری نزدیک با مشتریان را ازمراحل اولیه آغاز کارتارسیدن به پایان موفق بکار میگیرد.
تیم مشاوران وکارگزاران حرفه ای و تخصصی ما به شما این اطمینان را میدهند که فرایند مهاجرت و اخذ اقامت کشور استرالیا با کمترین دغدغه و کاملا حرفه ای و روشن انجام بگیرد.

بایگانی

ویزای اقامت دائم استرالیا (زیر گروه 189)

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ق.ظ

این ویزا بدون شرایط و بصورت مستقل بوده و برای متقاضیانی است که حد نصاب امتیاز آنها حداقل به 65 امتیاز برسدو از طریق Skill Select دعوتنامه برای ارائه مدارک به اداره مهاجرت و حفاظت مرزی جهت تشکیل پرونده دریافت کرده اند. برای این ویزا نیازی به اخذ حمایت از کارفرما و یا وابستگان فامیلی و یا ایالتی نیست.


آیا برای این ویزا باید داخل استرالیا و یا خارج از استرالیا بود؟
برای ویزا مستقل اقامت دائم زیر گروه 189 میتوان هم از داخل استرالیا و هم خارج از استرالیا اقدام کرد. برای تشکیل پرونده در داخل خاک کشور استرالیا متقاضی باید دارای ویزا اساسی (قابل توجه) بوده و یا تحت ویزا ارتباطی (Bridging Visa) A, B, و C باشد. در صورتیکه تشکیل پرونده در داخل خاک استرالیا انجام بگیرد اداره مهاجرت با صدور ویزا ارتباطی (Bridging Visa) اجازه کار و زندگی را تا صدور ویزا اصلی برای متقاضی صادر میکند.

 

آیا شرایط لازم را برای این ویزا دارم؟
• اخذ امتیاز حداقل 65 جهت تشکیل پرونده 
• اخذ امتیاز 65 به پارامتر هائی از قبیل سن، مدارک و گواهینامه های تحصیلی اخذ شده در خارج از استرالیا، توانائی در زبان انگلیسی، سوابق کار در استرالیا و یا خارج از استرالیا، مدارک تحصیلی اخذ شده در استرالیا و یا اخذ حمایت ایالتی بستگی دارد.
• سن باید بین 18 تا 45 باشد. 
• برگ نامه ارزشیابی مهارت متقاضی (مجموعه شغل و حرفه بعلاوه تحصیلات و آموزشهای حرفه ای) که دارای اعتبار 3 ساله است با مرتبط بودن حرفه و تحصیلات و تعیین شاخص طبقه بندی شغلی از یکی از 35 سازمان ارزشیابی که با حرفه و فن متقاضی ارتباط دارد اخذ شده باشد.
• متقاضی بتواند تست IELTS ( سایر تستهای زبان از قبیل TOEFL نیز پذیرفته است) که 3 سال نیز اعتبار دارد را با نتیجه حداقل 6 از 9 در هر مهارت ارائه نماید.

 

مراحل تشکیل پرونده برای ویزا اقامت دائم 189

• برای کسب 65 امتیاز حد نصاب لازم بدقت محاسبه شود 
• داشتن برگ نامه ارزشیابی مهارت از یکی از سازمانهای ارزشیابی مرتبط با حرفه 
• شرکت در آزمون IELTS برای رسیدن به حد نصاب نمره قبولی (حداقل 6 از 9 در هر مهارت) – در آزمایش امتیاز به حد نصاب 65 امتیاز برسد 
• ارائه EOI (Expression of Interest) – ابراز تمایل برای مهاجرت – EOI سیستم پرسشنامه الکترونیکی است که اداره مهاجرت دولت استرالیا میتواند اولویت مهاجران بالقوه را بر اساس داشتن شرایط لازم، شایستگی، بهترین و با استعداد ترین کاندید های مهاجرت برای اقامت دائم و یا تامین نیروی انسانی لازم افراد کارآمد و ماهر را انتخاب نماید. 
• دریافت دعوتنامه از اداره مهاجرت و حفاظت مرزی (DIBP) به منظور ارائه مدارک لازم و تشکیل پرونده.متقاضی باید حد اکثر ظرف 60 روز پس از دریافت دعوتنامه از اداره مهاجرت و حفاظت مرزی (DIBP) کلیه مدارکی را که در EOI اعلام کرده را ارسال نمایند.

شرایط و مزایا:

ویزا مستقل اقامت دائم زیر گروه 189 ویزا 5 ساله اقامت دائم است . دارندگان این ویزا اجازه دارند بطور نا محدود در استرالیا زندگی کنند. دارندگان این ویزا دارای اجازه کارو تحصیل هستند و میتوانند از مزایای خدمات درمانی، تحصیل فرزندان و سرمایه گذاری در املاک بهره مند شوند. پس از 4 سال از تاریخ ورود به استرالیا و رسیدن به شرایط خاص اقامت میتوانند برای شهروندی سترالیا نیز اقدام نمایند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۶
دروازه طلایی آسیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی